torsdag 12 april 2012

12/4 -12



Nu verkar det vara nått intressant som hänt i mitt liv igen, var tvungen att dubbelchecka ifall jag verkligen såg rätt när statistiken skjutit så högt! Så gott folk, whats up!? ;)
-

Just nu ligger jag i våran säng här i byn, lite myspys. Ensam och övergiven blev jag, men jag överlever nog det skulle jag tro. Har shoppat lite smått och gott som jag egentligen inte har råd med, men lämnar man frugan ensam så är det allt för gubben att bara öppna plånkan. Det ska inte vara billigt att lämna någon ensam inte! Hehe.

Längtar lite smått utomlands, spanas lite på resor över julen. Länge kvar, men är nog värt väntan va. Känns mest värt att åka på vintern då jag känner att jag behöver det mer då. Men thailandet alltså, saknar det så jag blir gaaalen! Ändå var jag där alldeles nyss, men ändåå.. åå.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar