fredag 20 april 2012

Sjuklig sjuka

Hej kompisar!

Idag mår jag väll sådär, ungarna på dagiset jag jobbade på i veckan har smittat ner mig i sjuka så där är jag med. Mindre roligt. Ihelg hade vi tänkt ha en ensam-helg, men ingen av oss var speciellt sugna på det så vi packade in oss + nisse i bilen och styrde kosan mot byn.

Försökte få i mig lite mat, gick väll sådär och sen klädde vi på oss och gick ut och lekte med nissepojken. Han har jagat boll efter boll, plumsat i snön osv så nu borde han vara helt slut.

Min andra grabb är ute och kör skojtran och jag ligger här och tar det hyfsat lungt. Är helt slut efter alla sjukor jag haft nu, blö!

Ska slå på lite oth och mysa ner mig under täcket en stund!

pussis

ps, länge sen jag var så lycklig som jag är just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar