söndag 1 april 2012

En rolig en


Namn: Cassandra Carolina Lindmark

Ålder: 19

Längd: 159 cm

Sko-storlek: 37-38

Född: Kiruna sjukhus

Bor: I Kirko

Gör just nu: ligger i soffan

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: svårt ju,.. hm, omtänksam, envis och godhjärtad -hjälper gärna till

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: svårt att säga nej

Vad är du rädd för: ensamhet

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är den jag är idag

Det roligaste jobbet du haft/har: Ingen aning, dagisfrölla kanske

Har du körkort och egen bil: Jajamen

När tog du ditt körkort: 10/8-10

När grät du senast: Minns ej

När skrattade du senast: Idag

Vem åkte du bil med sist: Mami

Vem åt du mat med sist: Älskling

Vem sov du hos sist: Hos mami

Vem sov hos dig sist: Marjoo

Vad var du rädd för när du var liten: Mörker, sen vet jag inte

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Advokat

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Ingen aning

Värsta smärtan du råkat ut för: Samma som ovan

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min familj, mina vänner och min fina pojkvän

Har du någonsin sportat: Ja, fotboll, handboll, innebandy

Någon du ser upp till: Mamma

Vad finns alltid i din handväska: Använder sällan. Men har alltid med min börsen, lepsyl och telefon

Har du varit utomlands någon gång: Thailand!!

Vilken plats var finast: haha, thailand. ååååh!

Största stad/städer du varit i: Bangkok

Rökt: Prövat

Snusat: Prövat

Druckit: Jadå

Har du piercing eller tatuering: En tragus, en conch och 8 vanliga hål i öronen, 1 tattoo

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: En omtänksam och godhjärtad kille. Han ska vara ärlig och älska mig för den jag är.

Finaste komplimang du fått: Oj, fått många fina komplimanger

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: ja

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: ja, fast sårade väll mig själv kanske man ska säga

Storstad eller landet: Landet

Hamburgare eller pizza: Beror på humöret

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: MAX!

Vin eller Öl: Oj, vin kasnke? öl är också helt okej

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Sverige, men väldigt mycket utlandet också

Sport eller nyheter: Nyheter eller sport. beror på

Hockey eller fotboll: Hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll, förut tyckte jag om mörkhåriga killar. Men då jag har en ljushårig antar jag en ljushårig ;) hehe

Sommar eller vinter: Sommar och vinter

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar