onsdag 24 augusti 2011

Allt är som vanligt, inget är som de ska

Vet att det är tråkigt med inlägg utan bilder, men så får det bli nu.. igen

Ligger i soffan och tittar en film med mamsen, även fast jag sov efter jobbet så är jag redan trött. Känner mig trött hela tiden. Blir nog läggdags efter filmen, har just hämtat in min usb-kabel från bilen så jag får ström i min telefon, för just nu är den helt stendöd.

Det är en mindre bra dag idag, känns konstigt med tanke på att livet är helt okej just nu. Men det är väll så de är ibland, nåja. Ska vänta på att reklamen tar slut så jag får se klart filmen så jag får sova nångång.

psst; jag har sett en snygg kille

ppsst; i över tre års tid har jag tänkt och funderat på att jag begått ett misstag som jag kommer få ångra resten av mitt liv. Idag kan jag gladeligen meddela mig själv att det misstaget kanske jag ångrade då, ja. Men jag ångrar det inte längre och jag ångrar det inte igår, idag eller imorgon.

pppsst; jag saknar dig mommo, en dag kommer vi ses igen. jag lovar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar