fredag 19 augusti 2011

Live forever
















Kl: 15.32

Jag vill till Thailand!

Idag är jag ledig, men fick höra imorse att jag skulle ha jobbat idag. Dock var det något min chef visst glömde berätta för mig = förlorade pengar. Inte så kul men det är väll sånt som händer. För att inte ha sovit så många timmar imorse är jag inte alls trött. Vaknade upp med min underbaring och idag är det utgång som gäller. Kul det ska bli! Sist jag var ut i stan var på studenten, så underbar tid men kvällarna kunde slutat mer lyckat än det gjorde. Äh, i alla fall, har duschat och allt sånt, ska börja göra håret i ordning och sminka mig och sånt, återstår att se vad garderoben har att erbjuda idag. Alltid lika spännande när man ska ut. Sen ska jag mumsa i mig tacopaj och invänta söta vänner, nämligen Sandra och Emma. Emilia och Jenko kanske också skulle förbi. Vi ses i dimman!

Cassandra Christian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar