söndag 7 augusti 2011

Försöker förstå















Söndag 7/8 -11, kl: 20.57

Nu är jag här och hänger.
Jag blev less på blogg.se men jag lär säkert vara tillbaka där snart igen.
Men tills vidare hänger jag här.
-
Dagen började med att jag vaknade upp med världens finaste . Vilket jag gjort hela helgen, som jag saknat min fina prins. Det är jobbigt att bara ses på helgerna, men snart är det över och jag längtar som en tok. Det är inte alls kul det här, skulle aldrig klara av ett distansförhållande. Har i alla fall haft en riktigt mysig helg .

Efter att han åkt, for jag till min fina vän och hade lite fikamys och tjejsnack. Det behövdes, lätta mitt hjärta lite grann.

Har varit ut med Nisse för en stund sen och såg just på mitt schema att jag har eftermiddag imorgon. Eftermiddagar är verkligen ingenting för mig. Ska lägga mig under täcket strax och kika en film som är på teven.

Min f.d blogg http://cassandralindmarks.blogg.se

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar