tisdag 9 augusti 2011

Förgiven

Tisdag 9/8 -11, kl: 15.43

När man känner att man blir tagen förgiven, personen tror att man kommer finnas där för alltid. Då är det något som är galet. Bland de värsta jag vet är när människor tar en förgivet. Jag har gjort det många gånger själv, förut. Men inte längre. Jag har insett att man inte kan ta en person förgivet. Men ändå blir man tagen förgivet. Vad gör man, hur ska man bära sig åt för att inte bli tagen förgiven? Går det att undvika?
-

Himlens vackraste ängel, det är Du Mommo. Jag önskar så mycket att Du fanns med mig nere på jorden. Jag vet att Du har det bra, och att Du finns med mig när jag behöver det. Jag saknar Dig som ingen kommer kunna förstå, det är en saknad som aldrig kommer kunna beskrivas i ord. Jag älskar Dig. Du fattas oss, mitt hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar