måndag 8 augusti 2011

Never take life too seriously




















Måndag 8/8 -11, kl: 09.48

När jag stod i duschen imorse började jag fundera och insåg att jag faktiskt längtar efter att få gå och jobba. Innan skolan tog slut ville jag bara börja jobba och sluta gå i skolan, jag sket i den nästan totalt i slutet och jag orkade verkligen inte göra nånting alls. Men precis som nästan alla säger så var det så himla lätt i skolan och man ska uppskatta det mer än man egentligen gör. Saknar skolan på det sättet, men ändå längtar jag efter att gå och jobba.

Jag har i alla fall hunnit duscha, fick mig en sovmorgon. Skönt, men eftermiddagar är fortfarande inte min grej. Ska torka håret och sånt snart, göra mig i ordning och sen göra lite frulle/lunch. Gotti! För jag är hungrig. Sen jobbar jag 12-21, går förhoppningsvis snabbt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar