söndag 21 augusti 2011

Förstöra för sig själv

Kl: 15.10

Blir så frustrerad ibland.

Människor som visar att man kan lita på dom, visar i smyg att man inte kan det. Allting kommer fram, om ni inte visste det redan så vet ni det nu. Jag orkar inte bli irriterad på det, men jag lägger ner tid och energi på att fundera vad det är för fel på människor. Jag är människa jag med, jag gör inte alltid rätt. Men om man har en vän som man trodde man visste bättre om, som man trodde man kunde lita på, som man trodde fanns där. Så visar det sig att den vännen visar något helt annat tillbaka, fast bakom ryggen såklart. Lite galen får man bli, varför göra sig sämre än vad man egentligen är? När sånt kommer fram, blir personen ifråga inte mindre till värde, men man förlorar en hel del för den personen.
Den enda man förstör för är sig själv.

Tänk på de nästa gång du gör något liknande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar