söndag 18 september 2011

Always on my own
















Så skönt att vara hemma igen! Är dock hos mamsen och papsen just nu, ska alldeles snart kila hem till min snygge sambo (ovanligt de lät!) och vi ska laga lite käk. Min mage har börjat kurra, vet inte med hans men hoppas han är lika hungrig som jag är.

Nu när thai-resan är på G igen känner jag mig riktigt glad. Innan gick jag bara runt och var typ ledsen för att jag inte skulle åka, tänkte på de hela tiden. Det är så underbart där, tycker alla borde ta sig dit nångång i livet. Jag hoppas verkligen det finns plats på planet, annars är det inte meningen att jag ska åka. Då får jag vänta ytterligare ett år, men det gör väll kanske inte så mycket. Hade varit skönt att komma iväg härifrån, det är ju de jag vill ändå.

Christian & jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar