söndag 25 september 2011

Jag försöker så jävla bra
















Mor och jag håller på att koka lite soppa. Jag har städat hemma och jag fixade aldrig gardinerna. Men vet ni vad? I veckan ska jag köpa ett strykjärn och då ska jag fixa dom faktiskt. Även gardinen som vi ska ha till köket. Jag är lite seg av mig, antingen händer det hur mycket som hellst eller ingenting.

Ska faktiskt titta lite PB nu, har inte sett det på länge så det är dags. Idag ska jag och min kära äta thaimat. Åh, så jävla gott! I fredags smakade jag på nr19, så jävla god den var. Namnam! Men tror det blir min kära nr15 idag ändå, men man vet aldrig.

Färgburken hamnade i mitt hår igår och jag blev nöjd. Nu känner jag mig mer som mig själv igen. Måste snart toppa håret, tunna och klippa upp det också. Mitt hår som börjar bli långt ;-)

Imorgon är det dags för jobb igen, hoppas på 5snabba och sen helg. Längtar redan till fredag.

Puss och kyss

1 kommentar: