torsdag 15 september 2011

Grus i ögonen

Fick just min välbehövdliga rast. Började kl 6 idag och det känns fortfarande som att jag har grus i ögonen. Men jag gillar mina barn och det är kul så det gör ändå inte så mycket. Slutar kl 13 redan så ska snabbt hem och packa lite grejer och kanske ta en dusch om jag orkar, för sen ska jag och min fina fara till byn. Hans lilla by. Denna vecka har bara bestått av jobb och nu börjar jag faktiskt komma in i det här. Känns jätte roligt och det som är så skönt är att man börjar få rutiner igen. Annars rullar allt på som det ska. Tänkte lägga mig ner på soffan en stund nu och kika lite inredning. Det är kult, har lite idéer. Nu vet ni vart jag håller hus och lite av vad jag gör. Puss och kram.

All i want
All i need
Is to make you breath..
Mommo, min fina ängel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar