lördag 24 september 2011

Mitt leende tar aldrig slut

Nu tycker jag att jag tagit igen alla inlägg då när jag inte skrev så mycket. Min dator är ju som på rep, men tänkte att när min feta lön kommer på tisdag (som för övrigt kommer ta slut på 2sek) så ska jag kika på en dator som håller för ett tag i alla fall.

Inatt har jag knappt sovit alls, kan bero på att jag sov själv. Fy för det säger jag bara, vill aldrig sova själv igen. Drömde en dröm som jag verkligen hoppas aldrig kommer existera i varesig verkligheten eller drömvärlden igen.

Färgburken hann jag aldrig slänga ihåret igår, så jag tar och gör det nu snart istället. Jag och mamsen ska även ta och baka lite gotti, så det finns i frysen när man är sugen. Låter ju braa!

Längtar oerhört efter min resa, vill att det ska bli nu.

Jag har världens finaste pojkvän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar