tisdag 13 september 2011

Vi tar en dag i sänder

Jag trivs som fisken i vattnet på mitt nya jobb! Jag hade nog bara hamnat lite galet fel förra gången jag prövade på det här.

Jag har inte så mycket att berätta = jag har inte skrivit. Har som ingenting att säga egentligen. Nu börjar det i alla fall bli lite kallare ute och det är skönt. Längtar så himla mycket till vintern, vill använda mysiga kläder och vara ute i snön. Så underbart! Japp. Jag har skickat iväg en beställning till h&m också. Spännande! Vill dessutom åka på ikeeea..

Något nytt i mitt liv har inte hänt, förrutom att jag och min fina pojkvän numer bor under samma tak. Mysigt och roligt att pröva på nått nytt. Känns lite skumt bara med tanke på att jag trodde att jag skulle flytta ensam till en egen lägenhet när jag flyttade hemifrån.

Jag är så himla sugen på en till tatuering, den tiden jag hade i juni gav jag till min bror istället plus att jag inte var helt hundra på det jag ville göra, så det var lika bra. Men en tattoo, i want it right now!

Nu ska jag klä på mig och kila hem till mamsen.

Christian <3

1 kommentar:

  1. Tack Cassandra, det är roligt att läsa din blogg också! ;) Hehe lite sent svarkommentar, men ser inte mina kommentarer ibland fören ett tag efter ;P
    BTW, finns dock inte så mycket annat att göra i den här stan, förutom att bölja i sig mängder av alkohol på helgerna. Tragiskt ja!

    SvaraRadera