onsdag 21 september 2011

Let it go
















Bangkok -11

Idag var de ingen vidare dag på jobbet, eller idag och igår kanske jag ska säga. Är så jobbigt när barnen inte är ett dugg samarbetsvilliga och skiter totalt i vad man säger. Har varit helt sluut när jag kommit hem.

Jag är påväg att bli sjuk, känner febern komma krypandes och mår inte alls bra i kroppen. Jag funderar och drömmer om resan hela tiden, kommer bli så himla roligt men ändå så himla jobbigt. Jag tror det kommer gå jätte bra, men ändå. Ja, för- och nackdelar med allt.

Just nu sitter jag hos mamsen, ska snart kila hemåt. Funderar när jag skall börja ta mig, är så mörkt ute och jag är liiiite rädd för mörker. Lite OTH och en nattmacka hade suttit fint, tror det får bli så. Och såklart min fina pojkvän!

Hade behövt städa och diska hemma. Fixa och stryka gardinerna osv. Finns en del att göra, orkar bara inte ta tag i det just nu. NÄ, nu måste jag fan gå annars kommer jag aldrig härifrån.

PUSS

ps: fortfarande ingen dator = fortfarande inga bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar