lördag 17 september 2011

Ett liv vi lever tillsammans

Om jag hade ändå hade förstått mig på hur man lägger in bilder på bloggen från kameraalbumet? Känns som att det borde vara simpelt, men kanske bara jag som är trög?

Det blev en liten sovmorgon imorse och som vanligt vaknade jag upp breve min finaste. Det är bland det bästa som finns ska jag säga er! Hoppas dock på en liten längre sovmorgon imorgon, på måndag börjar jag 7.30 dessutom. Måste dock upp före tuppen själv för jag gjorde bort mig och förhoppningsvis har jag inte tappat det föremål som betyder allra mest för mig. Känner mig halv utan den, otrygg.. Håll tummarna för att den hamnar i rätta händer igen, taack.

Nu ska jag mysa på med mitt hjärta, åh jag älskar verkligen honom mer än allt.
Min finaste underbara ♥

Älskade Mommo ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar