söndag 18 september 2011

When love come first

Eftersom jag bloggar från min kära iphone och jag inte vet hur man lägger in bilder, så blir det inlägg utan bilder.

Imorse när jag vaknade lå jag ett tag och funderade å funderade. Något jag inte sagt är att jag avbokade min Thailandsresa tidigare p.g.a jobb. Men sen blev det ändrade planer och det där jobbet tog jag aldrig egentligen, så jag ringde papsen imorse och bad han kika om de fanns kvar platser på planet -så klart inte. Men killen skulle se efter om de gick att ordna. Håll tummarna för mig, för jag vill verkligen dit. Nästa år tar jag med mig min pojkvän, ;)

Nu ska jag kila ut och se efter vad han pysslar med, sen ska vi äta. Och om vi orkar och hinner duschar vi här annars börjar vi nog åka mot stan igen :)

Älskar dig, Christian!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar