torsdag 8 september 2011

En chans eller ingen alls





















Denna stämmer ju så otroligt bra. Hellst "...men som inte kommer fram riktigt här i livet." Det om något stämmer. Vet ni varför? Jo, för det känns som att jag står och trampar på samma ställe hela tiden. Jag kommer ingenstans. Nu har jag fått jobb t.o.m den 22dec på förskola. Ett heltidsvikariat. Känns riktigt kul! Men efter jag har jobbat klart där (om jag inte får förlängt), så tänker jag ta första bästa chansen jag får att ta mig härifrån. Jag vill verkligen inte vara kvar här. Jag vill inte, jag vill inte. Jag tänker inte det heller. Tänker inte sitta fast i en skithåla resten av mitt liv och sen ångra att jag inte tog mina chanser eller gav upp mitt liv och allt jag ville göra, när jag är tp 80bast. Aldrig i mitt liv, inte en chans att jag tänker låta det hända.

Jag ska leva mitt liv precis som jag vill!

HjärteMommo, jag saknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar