torsdag 13 oktober 2011

Bara för dig skulle jag kunna göra allt

Dagens humör: glad!
Dagens mående: väldigt bra
Dagens borde: bli frisk
Dagens frisyr: löst, sen flätor
Dagens smink: just my eyebrown
Dagens klädsel: myskläder
Dagens planer: sova
Dagens materiella vill ha: min dator som aldrig kommer
Dagens fundering: massor just idag
Dagens beroende: medicin
Dagens tråkigaste: att jag är en sjukling
Dagens längtan: morgondagen
Dagens superlängtan: efter mommo ♥
Dagens tidning: nsd
Dagens låt: allt med takida

Jag är fortfarande sjuk och jag har ångest för att jag inte jobbat på hela veckan. Men vad ska man göra när man är helt orkelös? Nästa vecka är det dags för nya dag, då ska det jobbas dubbelt och så är det bara. Vare sig jag vill det eller inte.

Idag gjorde jag en cheesecake som blev två, bara så ni vet.

Nu ska jag ta och borsta mina gaddar och sen mysa lite med min gubbe innan det kanske är läggdags nångång eller nå. Är dock inte trött, men tar inte lång tid innan jag blir ;-)

Cassandra ♥ Christian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar