lördag 22 oktober 2011

Skratt övergår till gråt och tvärtom





















Jag skrattade tills jag grät, jag grät tills jag skrattade. Jag började skratta av en rolig grej, efter en stund kändes det som en tung sten i bröstet, det gjorde ont. Skrattet övergick till gråt. Känslorna är som en berg- och dalbana just nu.

Idag har vi fixat klart det vi skulle göra till minnesbiltåget imorgon. Jag är så himla glad att jag har mina fina vänner. Vilken lycka och vilket tur jag har. Bättre finns inte, och det är faktiskt okej att visa sig svag nångång (fast det är svårt.) Jag är så glad att jag kan släppa allt, låta mina känslor komma ut när jag är med er. Jag finns här var sekund som minut.

Imorgon är en jobbig dag.
Lilla söta rara Jennifer..
Kändes så fel att sitta och göra
minnesgrejer för dig. Det är ju
så det inte ska vara!

Ja, det gör ont i hjärtat.

1 kommentar: