söndag 9 oktober 2011

Söndag 9/10
















Just nu sitter vi och väntar på våra varma mackor som är i ugnen, namnam! Skönt det var att komma hem också, borta bra men hemma bäst! En sjuk tjej har jag blivit, alldeles förkyld och det är inte så kul alls. Har haft en bra helg med min fina pojkvän och nu ska jag gå och mysa med honom i soffan!

Juste var förbi hos mamsen också, kuljul! Pussades med min finaste prins, ååh. min fiina doggis!
-

I hardly knew, the pain was almost more than I could bear. And still I hear -your last words to me. You just faded away. You spread your wings you had flown away to something unknown. Wish I could bring you back, you're always on my mind. About to tear myself apart, you have your special place in my heart. Älskade mommo... ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar