tisdag 4 oktober 2011

Time for something new

Blir äckligt less på mig själv när jag är sååå bra på att slösa pengar! Dock är jag lite glad i alla fall att det inte är dåliga saker jag slösar penkis på. Idag köpte jag mig en extern hårddisk i alla fall. Det behövdes verkligen, så nu håller jag på att föra över alla bilderna till den. Idag fick jag tillbaka min dator igen, den har varit borta i typ tusen veckor och det är samma sak som det var innan. Är väldigt glad att jag har beställt en ny, när nu den har tänkt komma.

Det går bra på jobbet, jag trivs bland mina ungar och vi har roligt! Tiden går så fort och nu är vi redan inne i oktobermånad. Vilket betyder att jag och min favorit pojke hållt ihop i närmare sju månader. Tiden går verkligen snabbt!

Nu ska jag vänta på att det här blir klart, så jag sen kan börja formatera om min dator och få bort allt skit från den. Då blir jag lite gladare också, förhoppningsvis ;-)

Helgen bjöd i alla fall på en massa bravader, det blev en tvådagars och jag är lika glad för det! Lördagen var så underbart jävla kul, ååh önskar såna kvällar kom oftare!! ;-)

Jaja, hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar