söndag 23 oktober 2011

Jag kan inte förstå, jag vill inte
















Jag finner inte ord i hur fint det var igår, hur fint det var att så många människor var med i minneståget, hur många ljus som tändes och hur många ljusballonger som flög i luften. Över hur många människor som bryr sig och som är berörda över det som hänt. Jag finner heller inte ord i hur jobbigt det var, det var tungt och många tårar föll från många håll. Jag kan inte förstå, och jag vill inte förstå. Jag vill att du ska finnas här med oss, Jennifer. Det är här du hör hemma.

Du fina ängel, vi saknar dig såå mycket. Jag önskar du fanns här med oss på jorden. Det är här du borde vara. Jag hoppas verkligen du såg kvällen från din nuvarande plats. Du är såå saknad, såå älskad! finaste du, sov i ro min vän. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar