tisdag 25 oktober 2011

TJABO

Alldeles strax ska jag klä på mig och kila ner till tandis. Vi ska dra ut min rotfyllningstand då dom kom på att det inte går att göra nånting av den nå mer. Äntligen, är dock lite nervös men det går säkert bra ändå.

Efter det ska jag tillbaka till jobbet en sväng och mest troligt ska jag på RT idag. Jobbig dag, but what to do. Igår var jag och älsko barnvakt till min söte lillkusin, han var dock inte så söt just innan läggdags. Tom- och jerrykex skulle han minsann ha till kvällis och inte skulle han sova. Men efter en macka eller två och en saga slog han igen ögonen. Han var rätt söt ändå!

Snart är det halloween, såå fett skoj. Vi behöver ha kul nu, tjejor.. visst då! :-) Nå nu ska jag sluta surra för nu har jag bara en kvart på mig att bli klar. TJABO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar