onsdag 26 oktober 2011

Faith, hope and believe





















Godmorgon alla monsterdiggare!

Inatt har jag sovit ruskigt dåligt, helt sinnes. Har så ont efter dom drog ut min tand så det går inte att förstå. Bland de värsta jag gjort, det sprutade bara tårar när dom skulle dra ut den.

Jag har just druckigt upp mitt te och funderade på vart jag kan hitta en snygg temugg till mig. I need a new one! Ska försöka spana om jag hittar någon. Tänkte alldeles ta och plocka lite och bädda sängen, och om dryga timmen ska jag vara hos frissan och kapa håret.

Lite sten till mina krukor behöver jag också och ett par snygga plastblommor. Kanske, men bara kanske jag skulle gå på jakt efter det idag. Vill få färdigt dom, ser så tråkigt ut när dom bara står där och ingenting finns i dom.

Juste, ska hinna duscha en svänkis också innan jag måste kila. Dags att börja göra det nu! Ska förbi mamsen en sväng och kika om jag fått nå post. Månetro när den kommer?

Jag saknar dig mommo, en evig saknad.

2 kommentarer:

  1. Finns jättefina muggar på Lenas Presentbod! :)
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte, men nästa helg blir det nog garanterat ! :)

    SvaraRadera