söndag 11 mars 2012

11/3 -12
























Idag har jag och min käraste varit tillsammans 1år
Jag anser inte att 1år är lång tid, men det är en bra bit på vägen till alla åren som kommer framöver. För mer kommer det bli.

Även fast vi hade det riktigt tungt i början, för lite mindre än ett år sedan, så klarade vi oss igenom det. Vi klarade det tillsammans och det om något betyder nått. För om vi klarade det, så vet jag att vi klarar allt tillsammans. Tillsammans är vi oslagbara!

Jag älskar dig, Christian.
Min kärlek till dig är oändlig, jag kan verkligen inte förklara för dig hur mycket jag älskar dig. Det pirrar i min mage när du pussar mig, jag älskar att känna sin närhet och din värme. När du håller om mig och pussar mig känns det som att jag är i sjunde himlen. Helt otroligt!! Du betyder så himla mycket för mig, du är allt

Min ögonsten, min stjärna.
Du&jag!!

1 kommentar:

  1. Tackar snygging! Din dogge är också jätte fin och du lika så ;)

    SvaraRadera