onsdag 7 mars 2012

Ingen rubrik
























Idag ska vi åka till stan en sväng, eller i alla fall tills imorgon. Ska bli rätt skönt om jag ska vara ärlig. HEHE. Fast det är rätt skönt här med, men saknar min family och nisse! Åå, min underbara finaste doggis... <3

Efter många om och men har jag faktiskt tagit ut min piercing, med tanke på att jag snart fyller 20 känns det som att det är på tiden. Hade den ju ändock i över 5år, plus att det känns som att det tillhörde det som var förut. Så nu är den gone forever!

Min gubbe är ute och kör lite skojtran med sin kompis innan vi ska fara hem igen, så jag har nyss slängt på mig ett litet face, bytt kläder från skogsmulle och städat undan mina grejor här inne. Ska titta lite bb-avsnitt från igår tänkte jag, dock är det inte lika bra avsnitt som förra året.. men men, man är fast där ändå.

pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar