tisdag 13 mars 2012

13/3 -12











Vi käkade lunch-middag ute varje dag. Här är vi ute och äter middag en kväll.


FAN vad jag var duktig igår, jag tycker i alla fall jag var det.
Kanske med tanke på att jag städade heeeeela läggan. Dammtorkade alla lister och allt skit, dammsög och skurade. Fett dammigt och skitit, men nu är det skinande rent! Jag renbäddade sängen som inte är så himla liten, plus att jag lagade kött, wokisar och pommis till middag! PLUS att jag diskade efteråt. Hehe, glömde ju säga att jag bakade cupcakes igår också! Jag är en ganska snäll flickvän ändå ;)

Fast dagen igår händer nog bara en gång vartannat år skulle jag tro. Haha, så kul var det inte. Men måste faktiskt säga att det är svinigt skönt med en ren lägga. Det enda jag har kvar att fixa nu är draperiet, ska göra det som gardin: fästa det längst upp och sen dra det åt sidan i mitten. Ja, men ni fattar. Om jag orkar det idag så ska jag göra det.

Imorgon ska jag till tandis för röntgen, ska snart få min nya tand instoppad i käften så det är väll bara gå dit och se glad ut. Hehe, nä men det blir nog bra. Är lite nervis över hur ont det kommer göra bara..

Ska även på en jobbintervju imorgon, jag hoppas det går bra. För just nu skiter jag i vilket jobb jag får, bara jag får ett jobb. Faktiskt så är det så, när man måste ha pengar för att leva så struntar man nästan i vad för jobb man får, bara något som ger penkis.

Jag har även bestämt mig tatuering som jag ska tatuera fast nån gång i mitt liv. Nä, men så fort jag känner att min plånka inte lider det minsta av att jag tatuerar mig så ska jag göra det. Hoppas på inom en snar framtid, men man vet ju aldrig.

Idag ska jag snart och jobba, bara några få ynka timmar. Men vad gör det. I need the money. Efter det ska jag hämta min lillebror från skolki och sen ska jag väll hem och laga mat. SKOJA! För det får min söta sambo fixa idag, men det blir strogis i alla fall. SÅ JÄVLA GOTT! Och jag lovar att jag ska fixa bilderna från thai, jag lovar.

Pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar