onsdag 28 mars 2012

Why man, why!?

Fan vad jag blir arg när man ska hålla på att ändra sidor hela tiden. Jamenar, fejjan till exempel, där ändrar dom hela tiden. Allting var sååå mycket bättre å lättare förut på den där sidan. Och nu så råkade jag trycka på att jag ville ha den nya bloggsidan på blogspot, jotjenis. Fattar inte ett piss! ååååå, vad arg jag blir!

Är för den delen sjuk, har varit det hela veckan och min näsa håller på att ta livet av mig. Seriöst alltså, jag blir ju gaaaalen. Just nu håller jag på att spana lite oth, eller ja jag gjorde de nyss och ska fortstätta med de snart igen. Vänta på att min gubbe ska komma hem så jag får pussas och kramas och vara lite extra snäll så kaaaaanske kaaanske han hämtar ut mitt paket (a) hihi. För det går tillbaka idag och det är en klänning. Beställde den tidigare i persikafärg och den var SVINFIN! Perfekt till sommaren alltså, den är från nelly och helt klart värd sitt pris. Alltså den kostar inte en förmögenhet heller. Så nu har jag snart en svart, förhoppningsvis. Ska flirta lite extra med han, min gosegull!

Nu ska jag återgå till mitt tittande av oth. pussis!

ps: jag är kär i min christian :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar