torsdag 29 mars 2012

Vart tog jag vägen?



Har blivit fett less på att gå runt och vara grinig och känna att livet hela tiden är emot mig. Att jag har uppförsbacke vad jag än ska göra och att ingenting vill som jag.

Från och med NU är det slut med allt det där. Jag ska vara den glada Cassandra som ler åt livet. Den glada Cassandra som finner något positivt ur det negativa och som vet att livet är lite orättvist -men vad gör det. Man ska alltid le ändå!

Jag saknar den personen och den personen ska jag vara från och med NU. Vill inte vara någon annan än mig själv och på senaste har jag varit allt annat än mig själv. Och det är faktiskt sant, vet inte om jag är den enda som märkt det?

Jag funderade själv på det här och insåg att det inte bara ska vara ord. JAG ÄR GLAD OCH JAG SKA FORTSÄTTA VARA GLAD OCH SE DET POSITIVA UR DET NEGATIVA. JAG SKA VARA DEN GLADA CASSANDRA. Punkt!!

Nu vet ni det :)

Idag har det hänt massvis med roliga saker, så som att bilen havererade, lite skämmigt. Men ibland måste man få skämmas också, right? Nu ska jag försöka få min gubbe att äta thaimat för det är PRECIS det jag vill ha och behöver idag :) Perfekt! Förhoppningsvis lyckas jag övertala honom.

Känner att jag mår genast hur mycket bättre som hellst! Mitt huvud mår lite sämre men det får jag skylla mig själv för ;) Men i övrigt, käänner att det här blir hur braa som hellst!! :))

1 kommentar:

  1. Haha då är det pluspoäng till dig cassi!! ;) och tack så mycket! :)

    SvaraRadera