måndag 5 mars 2012

Livet på rosor -utan taggar

Idag när vi var ute och åkte skoter hann jag verkligen fundera mycket över framtiden och allt vad det innebar. Eftersom min plan jag hade efter skolan inte fungerade. Antar att man måste ge upp vissa saker för att kunna göra andra saker. Sen får jag bara hoppas att jag gjorde rätt. Annars har jag ju fortfarande kvar min chans.

I alla fall så har jag kommit fram till vad jag ska göra ungefär. Man vet ju aldrig, det händer saker hur som hellst -när som hellst. Men ska försöka sikta in mig på det ändå.

Dagarna rullar på och det är faktiskt mycket som förändrat mig sen förra året vid denna tid. Allt från att i princip all alkohol försvunnit att man gått från ungdom till snart vuxen. Jag har tre månader kvar tills jag är 20. Hur sjukt!! I alla fall så trivs jag med mitt liv som är nu, det har ju ändå hänt en del hel saker och det har förändrats som fan.

Idag var vi i alla fall till stugan och grillade korv och njöt av varandra. Hur mysigt! Nog för att min gubbe har liiiiite dåligt tålamod och han var en aning arg när elden inte ville som han. Men det gick ändå. Såå myysigt!!

Jag vill bara berätta för hela världen hur kär och lycklig jag är just nu. Jag vill berätta för alla att jag har jordens finaste pojkvän och att vi båda gör varann lyckligare än nånsin. Jag älskar denna varelse så otroligt mycket och han betyder verkligen allt för mig. Min gullegubbe!

Vi har nyss bastat och jag känner precis att denna text är väääldigt osammanhängande så bäst att jag slutar!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar