måndag 19 mars 2012

En in, två ut

Tjebus!

I fredags var vi ut på lite galej, jag min finaste och hans vänner. Kvällen var skit rolig fast vi inte gick på krogen. Vi var hemma kring fyra, flippade burgare och somnade så sött i sängen. Alltså mina damer och herrar, man behöver inte krogen för att ha roligt. Det är en sak som är säker!

I lördags hade vi planerat att fara och kika skotercross i backen, men vi vart sängliggandes hela dagen istället. Men de var mysigt ändå. Vi fick lite besök på kvällen och sen var de sova säng som gällde.

Igår var vi och spanade skotercross istället, lite trist när man inte visste någon som körde. Det var kanon väder så det var skönt att komma ut ett tag i alla fall.

Idag ska jag till fritids och jobba, lite skillnad från att vara hos dagisbarnen. Men det går säkert fint ändå.

Nu ska jag fortsätta kika lite OTH.

SEE YA!

saknar min mommo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar