lördag 31 mars 2012

Lär man sig aldrig något?

En sak jag lärt mig genom åren är att inte slösa tid och energi på människor som inte är värd det. Det har varit lite si och så med det, vissa perioder lägger man ner mer energi på det och tvärtom. Just nu anser jag att har man ett problem med någon annan människa så kan man ta det med den personen. Men vissa tycker det är bättre att gå runt och prata skit. Whatever, jag bryr mig inte vad någon säger om mig. Det jag stör mig på är att man är så otroligt barnslig som inte kan ta det med personen i fråga. Visst har väll jag också vräkt ur mig ett och annat. Jag är inte så klok jag heller. Men vissa saker kan till och med jag ta med personen jag har ett problem med -om jag skulle ha ett problem med den personen vill säga.

Men alla är -som vi vet- olika.
-

Nu ska jag städa undan lite och sen göra mig i ordning, klockan 12 ska jag till optikern. Mina linser jag har nu kan jag inte ha, dom torkar så fort så jag hänger inte med. Sitter förjävligt gör dom också, så nya ska jag minsann ha :) Ha en bra dag solstrålar! För det ska jag ha, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar