fredag 30 mars 2012

Dom grå/gröna kan dom med

Nu har även jag slagit upp mina grön/gråa och jag kan säga att jag haft en heelmysig natt. Har haft den absolut bästa människan tätt in på mig hela natten och ja, gud vad mysigt! Nog för att det händer varje natt, men inatt var det liiite extra :)

Har tuggat i mig två st finncrisp och druckit en kopp te, namnam! Jag och doggen ska ut i finvädret på en prommis snart, han har haft sleepover och det tyckte han inte var så kul. Nu vill han nog hem till mami och papi, han verkar mest tycka att det är jobbigt att vara här. Men lika söt är han för de, min bebbe!

Nu är jag typ helt frisk, bara snoken som spökar lite men det gör inte så mycket. Är säkert bra snart ändå.

Har en del grejer att göra idag, men de ska jag först sätta igång med senare.
Idag är ännu en kanondag! :)
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar