tisdag 20 mars 2012

Day after tomorrow
























En av många kvällar i thailandet :)


Började sortera bilderna från Thailand nyss, men jag orkade inte fortsätta. Saknar verkligen det där stället alltså, jag vill tillbaka dit senast igår! Nu är planen istället att vi ska åka iväg över julen till gc, så vi får väll längta till det istället. Bara sådär 3kvarts år kvar men ändå.

Jaja, nå jag ska sitta här en stund till med min ångest över att jag inte är i Thai ännu, kl 10 ska jag till blodgivningen. Hoppas det går bra idag, med tanke på att alla andra gånger jag har gått dit så har jag mått förjävulens. Blivit yr, inte kunnat äta på hela dagen, påväg att svimma flera gånger osv. Jaja, säkert bättre idag :-)

Gick bra på jobbet igår, gick riktigt fort. Hoppas de gör de idag med, både går bra och fort. På torsdag ska min man till byn så jag kanske hänger på dit, och tillbaka på lördag. Men oops, bara tisdag idag.

Saknar thailand nå jävulskt, heeeelst sjukt! Hade jag kunnat hade jag åkt dit fan imorgon. Blö, saknar min grabb också.

Pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar