lördag 31 december 2011

2011

Ja föfan.
Ett år har redan gått.
SÅ fort gick det.

2011
började med en Thailandsresa, åkte 17jan-15feb.
Kom hem och träffade världens finaste kille. Eller jag
hade träffat honom redan på nyår -10, alltså precis
ett år sedan. Men vi var med varann först då.

















-

Första halvåret fortsatte med massor av festa
-snart skulle studenten tas. 31maj var det dags för
mösspåtagning. SÅ JÄVLA KUL!


















-

1juni var det dags
för balen med min finaste Christian.
Usch vad jag var nervös..





















-

Vi hade praktik sista tiden av skolan, och det var det
ingen som ens ville ha. Alla ville vara i skolan in i det
sista, för snart skulle vi gå ut. Och så kom den dagen
som alla väntat på..

FREDAGEN DEN 10JUNI- 11!!

Känslan av att klockan 8 på morgonen ta sin första cider,
En dag jag aldrig i mitt liv kommer glömma, känslan
kl 10 skulle vi samlas i skolan, för att gå vidare till kyrkan
där förövrigt det knappt fanns en enda kotte som var nykter.

Bättre var man inte själv. Efter det gick vi ner till skolan,
åt tårta och svamlade. Lastbilen väntade på oss och fyfan!!
SÅ JÄVLA KUUL!! Sen fortsatte allting rulla på hela dagen.
Två dagar i rad drack vi över 30h konstant. Helt sjukt!





















-

Jag hade nu ett enda jobb och det var på RT, hur skulle jag
klara av min sommar? Det gick, men med nöd och näppe.
Kirunafestivalen kom och gick. Kul var den i alla fall.
I juli-månad fick jag jobb på hemtjänsten, lyckliga jag!
I augusti kom min käraste tillbaka på stan på "heltid" igen,
då han jobbat hela sommaren borta. Sen vet jag inte om det
hände så mycket mer speciellt.
-

En vän gick bort, hon valde att inte leva längre och det är en
hemsk tanke. Även fast vi inte var världsbästa kompisar så
berörs man på ett stort sätt. Det var jobbigt och det känns än
idag helt overkligt. För det känns fortfarande som du är kvar
här med oss, Jennifer. Det gör verkligen det..









































-

Idag har jag och min käraste varit tillsammans i inte långt
ifrån ett år. Jag jobbar fortfarande på mitt Resursteam.
Den 16jan bär det av mot Thailand ännu en gång,
kommer hem den 14feb. och efter det får vi se.





















-

Den 3jan -12 fyller min finaste mommo hela 61år. Jag är såå
ledsen över att vi inte får fira det med henne. Men ett stort
kalas i änglahimlen tror jag allt att det blir. Den 15jan -12, är
det TRE år sen mommo gick bort. Det värker i hjärtat och
saknaden kommer aldrig försvinna, den är oändlig.
Jag älskar dig!






















-

Sen att man själv inte alltid varit världens bästa människa.
Det har hänt mycket det här året, saker jag inte är stolt över
och saker jag är stolt över. Jag kommer aldrig bli världens
bästa människa. Men jag har lärt mig SÅ mycket det här året.
Jag kommer ta med min varenda del av det. Jag har gjort
saker jag ångrar och saker jag inte ångrar.

Det har nog alla gjort. Men förhoppningsvis lär man sig av sina
misstag. Hoppas ni haft ett bra år. För trotts allt det som hänt så
har det ändock varit ett relativt bra år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar