fredag 2 december 2011

friday i'm in love

Usch vad jag är trött, jag vaknade till hårdrocksmusik typ, på högsta volym. Så går det när man har en pojkvän som inte vet hur man sänker ljudet på sin telefon..

Idag har vi planer på att gå ut, det var faktiskt ett tag sen och det hade vart skoj. Ska höra lite med mina kompanjoner vad dom säger, eller vad vi kommer överens om rättare sagt. hähä!

Känner på mig att det kommer bli en bra och rolig helg, det borde det bli -för en gångsskull. Jag har längtat och jag ska fanimej sova ut varenda dag. Nu återstår bara 2,5v av mitt vikariat, typ. Sen ska jag spendera mer tid på RT och sen ÅKER JAG! Det är bara dryga sex veckor kvar, sen är jag i thailand. BLÖ, jag längtar som tuusingen!

Nä nu ska jag återgå till det jag höll på med ådee. Kanske vi ses i dimman ihelg eller så kanske vi inte gör det! hähä!

pussispuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar