söndag 25 december 2011

When the sun is going down

Sådär ja, nu har jag landat hemma i min egna säng.

Julafton var kung, den var så mysig och så bra. Det enda som saknades var du, mommo. Det var en av alla dagar på året som man verkligen kände och märke att du inte finns med oss på jorden längre. Det gör ont i hjärtat, det gör ont i själen och överallt. Fick jag en enda önskan skulle det vara att du skulle vara med oss här nere på jorden. Utöver det var det som sagt en jätte bra dag. Jag hade verkligen längtat efter julmaten och den var kung! Åt så jag höll på att spricka, men det får man faktiskt göra när det är jul. Det är de bara en gång om året, så de så!

Idag då, vi vaknade upp hemma hos oss. Låg och drog oss ett tag innan vi kilade över till mamsen och papsen för att äta lite mer julmat, kikade filmer på teven osv. Mysigt!
-

Imorgon far vi nog till byn, eller mannen i huset ska, så jag får se om jag följer med. Annars väntar jag bara på thailand, jag längtar så himla mycket. Det ska bli SÅÅÅÅ skönt att komma iväg. FAN en månad! PERFEKT!!

Har inte hunnit fota bilder på vad jag fick i julklapp, men av älskling fick jag en jätte fin ring med diamanter på "framsidan" och lite mönster på ena sidan osv. Svårt att förklara. Fick även en tavla som det stod massa gulliga saker på, ex. jag älskar dig, världens bästa dig, puss, tack för att du finns, osv. Jätte gullig! Och en colamugg och en söt liten temugg som bara är min ;)

Nu ska jag titta film innan läggdags.

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar