tisdag 20 december 2011

Someday

Just nu väntar jag bara på att få mig ett litet lov, har dock väldigt dåligt samvete för att jag inte ska jobba på några dagar. Jag behöver verkligen alla pengar jag kan få och fyra veckors ledigt i jan/feb sitter ju inte helt fel. Men på torsdag tar jag ledigt och några dagar framåt.

Jag lunchar just och jag är sjukt hungrig! Det jobbiga med idag är att det är fisk -ingen favorit, så jag får vänta tills middag att äta. I alla fall kom jag på att det bara är fyra dagar kvar till julafton, helt galet!

Ska bara passa på att säga att jag är
väldigt, väldigt kär i min fina Christian.
Han är helt perfekt för mig och den
bästa för mig :) åh! Ibland är kärlek
bara så underbart <3

1 kommentar:

  1. Åh, jag gillarej ju också..Christian bara snor dig å sånt! :P
    Ring mig när du har tid. Planering iför söndag ? ;)
    Kramis

    SvaraRadera