måndag 12 december 2011

Det är ju faktiskt snart

Jag är fortfarande förkyld och det kommer jag väll fortsätta vara ett tag till, inte så kul nej. Idag blev det jobb som vanligt, min skatt hämtade mig efter jag slutat och sen har vi gjort det vi är bäst på; laga mat, mysa och ta en stödis ;-) ganska kul ändå. Juste, idag när jag skulle gå hem så fick jag slängpussar av en jätte söt pojke! ååh

Jag, mami och nisse var ut på en prommis för en stund sen, skönt! Var förbi mommo för att sopa och skotta bort den snön som hunnit komma sen vi var sist, tände ljus och marschaller. Fint det är där nu!

Tänk förresten att det är ungefär 1,5v kvar till julafton nu, knasigt det känns. Har som ingen julkänsla alls och julkalendern var faktiskt inget att hänga i granen, så den skippar jag att se. Vi har halkat efter i våran chokladkalender så nu känns det bara jobbigt att äta all godis som vi glömt i våra luckor som vi inte öppnat.

Nyår är ju faktiskt också snart, mysigt! Och efter det är det inte många dagar kvar tills jag sitter på planet till Thailand. Jag och mami pratade om det idag när vi var ute och prommade, så nu längtar jag bara ännu mer. Det ska bli så himla skönt och underbart, fattar inte riktigt att jag ska åka faktiskt. Men det ska jag! Och min finaste ska jag allt ta med mig :)

Förövrigt så känns allting faktiskt väldigt bra just nu (förutom att vi är sjuklingar här hemma), det känns bara så positivt allting och det rullar på bra. Det håller säkert bara i sig en liten stund som det brukar, men jag ska njuta av varje sekund när livet är såhär!

Nä, nu ska jag torka håret, för jag hant duscha innan jag satte mig här efter att jag kom hem. Te hade också vart gotti, så det ska vi fixa!

puss
-

det enda jobbiga med denna månad är allt med dig mommo. du är såklart inte jobbig, men det är jobbigt nu, det kommer de fortsätta vara de vet jag. jag älskar dig till månen och tillbaka, saknar dig, mommo! mest av allt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar