torsdag 22 december 2011

Dan före dan före dopparedan..

Det är inte nådigt att stiga upp kl 5.30, fan vad trött jag är! Jag som sen typ 1-2år tillbaka har börjat snooza så jävligt, ställer klockan på 1-2h innan jag ska stiga upp så jag hinner snooza, är man knäpp så är man. Men för någon dag sen kom jag på varför jag är så trött på dagen, inte så konstigt med tanke på allt snoozande. Är huvet dumt får kroppen lida.

Ligger i soffan på jobbet, tog just min första och enda rast. Slutar som sagt tidigt idag så ska snabbt förbi affären och handla sen ska jag hem och ta mig en stödis. Imorgon tänkte jag hinna med julklappahandlande, mathandling osv. Det måste göras senast imorgon.

Idag är det julstädning för mig och min sambo (så kul att säga sambo;), allt som går att städa ska städas. Och rent ska det bli!

Mindre än en månad till Thailand, jag längtar så det är sjukt. Det är såå underbart där borta, fast man får se mycket hemska saker med. Men det ska bli så fruktansvärt skönt! Dagarna räknas ner för fullt ;-)

Idag ska min bebis in på rep, han mår inte så bra då min mittenknapp inte funkar. Hoppas jag får tillbaka telefonen innan vi åker iväg, annars blir jag ledsen i ögat.

Inte många timmar kvar nu, dags att ta en stödis, hehe.
-

Jag saknar dig mommo. Det är så tomt utan dig,
julen känns tom utan dig. Den är tom utan dig.
Min älskade ängel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar