söndag 4 december 2011

Allt är en dröm





















Gårdagen var skit rolig! Helt klart värt, den var både knasig, tokig och rolig :-) haha hoja! Och man ska såklart alltid lyckas med något, så jag ramlade och slog mitt onda knä, än en gång, som jag har ont i tack vare en idiot. Blö!

Idag har jag tagit det så lungt som det bara går, är trött och helt slut. Strax efter 5.00 imorse ramlade jag in i hemmet. Fråga mig inte hur det kunde bli så sent för det vet jag knappt själv.

Snart ska jag pussas med min pojke och sen ska vi bara mysa resten av kvällen!

pusspuss
-

Igår fyllde du 19år Jennifer.
En födelsedag som jag hoppas var jätte bra, med alla andra änglar och andar. Hoppas ni hade ett stort kalas och jätte roligt. En 19års födelsedag ska inte firas på en kyrkogård. Man ska inte gå till kyrkogården för att få säga grattis och tända ett ljus. Det bara ska inte vara så! Det är så overkligt och oförståeligt så det finns inte. Men jag hoppas fortfarande att du funnit ro och funnit det du sökte efter. Du är saknar av många, Jennifer, och det kommer du alltid att vara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar