torsdag 1 december 2011

Försovning är inte alls så kul





















MIN SKATT!
-

Min allra första försovning till jobb, nånsin.
Det hände idag minsann.
Just idag, den dagen jag hade öppning, såklart.
Jag hade ställt larmet klart igår kväll, gick och la
mig riktigt, riktigt sent. Mitt i natten faktiskt somnade
jag först. Kl 06.00 började jag idag.
Kl 07.25 ringer mamma mig och frågar om jag inte
ska på jobbet idag. Flyger upp ur sängen, drar på mig
kläder och springer iväg till mamma för att hämta bilen.
Hinner ringa och säga att jag försovit mig och sen var jag
på jobbet. Bara sådär 1h och 40min senare.

Visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till, visst att sånt
händer men just såna här gånger när man har öppning
så får det inte hända. Det var en jobbig dag idag ska jag
säga er, har haft ångest hela förmiddagen, inte alls kul.
Blöö..

Idag är det första december, tänk vad tiden gått fort.
Känns som att det var nyss början av året. Och alldeles
snart går vi in i år 2012. Snart är det dessutom ett år
sedan jag träffade min prins, mitt hjärta, mitt allt. <3

Nu är jag hemma i alla fall, fått lunch i magen och kikat
lite film. Om en timme ska jag hämta lillebror från skolan,
och sen ska jag bara vara med min finaste resten av dagen.

Jag är kär, tjalala

1 kommentar:

  1. Haha men det jag menar, jag kommer inte kunna äta på nio veckor!!

    SvaraRadera