fredag 9 december 2011

Vi gillar att sova

Igår var jag tvungen att gå hem från jobbet vid lunch, mina öron gjorde så ont så jag visste varken ut eller in.. Så ont i hela kroppen.

Jag och min man gjorde lite ärenden, eller lite och lite. Vi for hemifrån halv tre och kom tillbaka vid fem. Men vi fick en del gjort i alla fall, sen lagade vi mat, kikade pistvakt och gick och la oss i sängen i väntan på hans kompis. En stödis tänkte vi att vi skulle ta. Hähä, vi somnade kring 19:45 och vid 21 vaknade jag och frågade om han inte skulle komma och han orkade inte, så då somnade vi om. Vi vaknade kring 00 och gjorde oss nattklara och sen kröp vi ner under täcket och sov igen, vaknade vid 9.30 idag ;) haha. Vi gillar att sova

Nu har jag varit i duschen och funderar på att ta något att äta. Har fortfarande grymt ont i öronen, halsen, bihålorna, huvet osv. Kul va, kul att vara sjuk. Hoppas det inte är öroninflamation i alla fall, då blir jag ledsen.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar