tisdag 27 december 2011

Snart är de dags!

Idag har vi vart ute och brassar skoter, de var kult! Lite kallt om fossingarna, men snart får jag mina luddisar! Efter vi kom hem igen så myste vi järnet, käkade lite julmat och tog en bastu. Riktigt skönt!

Vi bokade platserna på planet idag, både till och från Thailand. Det är fan mindre än 3v kvar tills de är dags!! Åå jag längtar som en tok! :) ska bli såå skönt med sol och värme, plus massa shopping osv!

Nu har min nyårsklänning kommit, så den ska hämtas ut på fredag. Mina skor har förhoppningsvis också kommit då, plus att nyår kommer bli toppen! Planerat å klart :)

Vi har precis kommit hem från pelle, vi spanade film och dom pratade pojksnack.
Nu ska vi gö oss klara för läggdags och sen ska vi fortsätta spana snuten i hollywood.

Älskar dig christian!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar