fredag 9 december 2011

För det tycker vi är kult!

Sådär lagomt roligt att det känns som att öronen ska sprängas, att näsan håller på att täppas igen totalt, att bihålorna håller på att gå sönder och huvet ska spricka, men utöver de är allt toppen!

Just nu ligger vi i våran säng i byn och myser järnet, spelar spel har vi också gjort i några timmar nu, pussats å kramats åde! Jag börjar bli hungrig igen, ska fråga min käre pojkvän om vi ska gå och äta en macka, nam nam! Nu ska vi fortsätta mysa för det tycker vi är kult!

ps; jag vill bli frisk nu, gud jag tror inte på dig för att du tar bort alla dom godaste och snällaste från jorden först, men är det så att du nu mot förmodan finns så gör mig frisk för bövulen!!

ps2; jag saknar min mommo så de gör ont!

1 kommentar:

  1. sv:
    haha jag vet, men det ska bli ändring på nu minsan ;)

    SvaraRadera