måndag 19 december 2011

Morgonmys

Jag och min finis har nyss varit på morgonprommis, han var så glad när jag kom och hämtade honom så vi kunde gå ut. Han är så fin min hund!

I fredags blev det en liten utgång, sjuk som man var men kul var de. I lördags tog jag mig till byn och min finaste som var där. Och hela dagen igår har endast bestått av massa mys! Alla dagar med honom är underbara <3

Nu har jag lämnat kvar honom i sängen och själv sitter jag hos mami å papi och dricker mitt morgonte. Ja kaffet kommer snart, på jobbet är det kaffe som gäller annars blir kollegorna på korri ;) Efter jobbet som slutas kl 17, blir de raka vägen hem för att laga middag och sen ska jag faktiskt ta en stödis, och pussas med älskling såklart!

Har haft två förkylningar direkt efter varann och nu är min tredje på väg. Fattar inte hur det går till, jävla skit!

Ska lägga mig i soffan en stund, är skit trött, men så är de väll pm man somnar 01.30 och man ska upp tidigt.

Älskar min christian <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar