onsdag 29 februari 2012

En dålig natt

Vilken skit natt.. Har nog lyckats skrapa ihop mig en timmes sömn efter många om och men, har spanat in klockan hela natten bara för att verkligen se om set stämmer att det gått dryga tio minuter mellan varje gång. Förstår inte varför ja sovit så kasst, men det är asjobbigt. Har en väldans huvudvärk så vi får se hur dagen går. Jag är glad att jag fick jobb idag och igår i alla fall, utöver rt. Hoppas jag orkar hela dagen idag bara..

När jag kommer hem, vilken tid det än blir så ska jag krypa ner under våran största och mysigaste filt i soffan och vila i några timmar. Känner att det behövs om jag ska orka på rt idag. Vi får se.

Känner att det här inlägget inte är allt för roligt, men jag känner mig inte allt för rolig just nu. Känner mig som en säck pottis.

Hade kunnat sova i den positionen jag ligger i just nu i soffan. Längtar redan efter min man fast jag inte ens åkt hemifrån ännu. Längtar redan hem efter dom där timmarna som jag nyss skrev att jag skall sova bort sen.

Ska börja göra mig klar nu så jag inte somnar hit. Fan vad jag är trött!!

Pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar