onsdag 29 februari 2012

Segare än sniglar

Denna dag är verkligen seg, men lite kaffe på det här så blir jag nog pigg nog till jag slutar för dagen, vilket är om dryga 4h. Så skönt! Då ska jag slå på en film att somna till och ta det lungt som bara den. Längtar verkligen tills dess. Men först ska jag göra dessa fyra timmar som återstår. Mitt huvud är helt slut och kroppen desamma..

På fredag åker jag nog till byn igen med världens finaste, får se. Har inte riktigt bestämt mig ännu hur jag ska göra. Men det blir väll mest troligt så, det tror jag i alla fall.
-

Jag saknar min mommo så jag blir gråhårig.
Känner mig alldeles tom, min finaste mommo.
Varför? Varför försvann du från oss på jorden?
Det gör ont, väldigt ont...

Ska njuta av sista tiden av min rast och sen hoppas jag tiden går väldigt fort.

Jag älskar min christian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar