tisdag 7 februari 2012

hej bloggis

hej hopp gummisnopp!

livet leker, igår var vi på vattenparken ännu en gång,skit kul! denna gång gick jag älsko och lillebror 2 iväg för att åka vattenskiiiiis! fett skoj, fett jobbigt.. men roligt vare!

kl 13 idag blir vi hämtade av en tuk och ska åka iväg för att se elefant- orm- & krokodilshow! ser mest emot att se elefanterna, åå dom är så söta! väldigt synd om dom då de är drogade under showen och säkert alltid. tycker så väldans synd om dom.. gör ont i djurhjärtat att veta.. eller att se alla hundar som är skadade här ute på vägarna. åå.. :( anyway, kul ska det bli! ska ut och sola en stund innan vi åker, min man vill inte riktigt vara i solen så jag har också hamnat i skuggan. men nu dom dagar som är kvar ska bannemej han också i solen! hehe.

livet är great! 3/4 veckor avklarade, och en vecka återstår. känns inte så kul, men kanske lite skönt att komma hem till det vanliga livet. MEN, tills dess ska vi njuta till TUSEN!

när vi är i kirko kommer jag med bilder åsånt, bloggen är lite trist nu men med överseende ;) puss hej,

ps; vi ligger 6h före i thailand så ni inte tror att jag är galen och att våran dag börjar halv 4 på morgon! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar